fredag 18 september 2009

Med BR kommer Julkänslan

NU har BR katalogen kastats ner i brevlådan = Snart jul! Mysigt.

Lyssnar just nu på denna låt med Atomic Swing:




Otroligt bra!
Älskar att översätta texter, och kunde inte låta bli att skratta åt refrängen!

Jag vaknade upp och solen var klädd i blå
den Panavision färgerna tog slut, i mitt rum
Jag vill måla dem vart du än går
Jag vill spänningen dig men jag vill ha det långsamt
Jag vill flyga i rummet på dina armar
Jag vill njuta av all din charm

Så det är bara sten mig i spåret
Du gör allt vackert
Jag tycker det är underbart
Stena mig i spåret
Jag vill gå!

Åh, min frälsare, min vän, just take me away
från i kväll och i, till idag
Bara ta mig ut på en matta ride
ett ställe där jag inte får gömma
'cause I'm bored av gamla sanningen
Jag är en bilolycka i det blå

Så det är bara sten mig i spåret ...
Bara ännu ett ställe där jag fick would'nt
för jag vill flyga, kärlek, flytta, gråta
flyga, flyger, älskar, älskar allt du gör
Så det är bara sten mig i spåret ...

Inga kommentarer: