onsdag 21 oktober 2009

Min gubbe

På Fannys blogg ( ffunnys.blogspot.com ) jag vet, jag har inte lärt mig att göra sån länksak.
Iaf. På fannys blogg så hade hon frågestund. Och MITT namn dök upp 2 gånger, hihohiho. I'm so proud så att jag måste slänga in dem:

Svea sa...
hur träffades du och Agnes? Och när träffades ni?
Vi gick i samma klass 1-6 men vi fann inte varann förns 4an, innan det hatade vi varann, hehe :)

Emma sa...
är Agnes din bästis?
Vi brukar inte säga att vi är bästisar. Men vi står varann väldigt nära och berättar nästan allting, eller allting! Och jag älskar henne grovt!!!

Älskar dig med Gubbe!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nawi! haha, visst är det grymt lilla Larselott på frågestund, Älskar dig min lilla gubbe som jag är längre än! :D

Agnes sa...

Tssss.. Det där ärinte säkert än!

Anonym sa...

Men det är så det är! Agnes erkänn! Konsten att vara lång har jag vunnit! moahahahahaha,... <3

Agnes sa...

JAG ÄR FAKTISKT 165 cm!! :D