fredag 18 april 2008

Film: Att Börja 7:an!

Tjena Sötisar!
För några veckor sedan så spelade hela vår klass in en film, som skulle handla om att börja 7:an.
Och nu är den klar!
Vi fick se den i dag och den var JÄTTE kul :) Jag skrattatde konstant hela tiden!
Sen skulle jag till Maila och vi fixade en blogg till henne också. Den blev ursnygg! Kolla in den vettja: http://www.candytjejen.blogspot.com/
När jag sen kom hem så hade Johanna (min syrra) låst mig ute. För jag hade inga nycklar och jag plingade för glatta livet men hon öppnade inte! Taskigt eller vad?
Så då fick jag sitta lutad mot dörren i 30 min!! (Vilket man för jätte ont i rumpan av!) Tills mamma kom hem.
Och vet ni? Jag får stickor överallt! Jag vet inte hur men dom bara dyker upp från ingen stans :S Just nu har jag en i handflatan, en på pekfingret och jag hade en på kinden.
Jag menar HUR får man en på kinden? A, det är konstigt det där.
Men nu ska jag finslipa lite på min blogg.
Kraaaaaaaaaam från mig!
Hade Gött, Hej! :D

1 kommentar:

pachnoice sa...

hejsan sötnoes.
hoppas du harre bra med din nya blogg.
hade!hejdå

P.s.går det bra eller går det som vanligt?