torsdag 24 april 2008

Brännvinsskåpet till morfar = sååå snyggt!

Tjena!
Tog en paus i pluggeriet.(+ manusläreriet).
Så jag kan sätta mig ner och skriva i 5 min bara.
Idag så fick jag och Mirre åka bil till skolan Yeaay!
Vi såg förresten på skolbio idag. Den hette ''Kid Svensk''
handlade om nån tjej som i slutet försökte ta självmord men ångrade sig och simmade upp igen.
Det braiga var att jag såg Maila där. Det var kul.
Sen när vi var inne i klassrummet så fick vi fika och jag åt VÄRLDENS godaste kärleksmumms!
Dom var jätte goda!
Men sen ska ni få höra här att min morfar fyller snart år och i träslöjden så håller jag på att göra ett brännvinsskåp till hans ära, och idag (Med en extra timme slöjd,merde!) så blev jag nästan klar, ska göra klart det sista hemma. brännvinsskåpet kommer att bli Såååå snyggt! Det säger jag bara.

Men nu måste jag återgå till manusläseri och pluggeri.
Juste får inte glömma solglasögon imorn.

Hade Gött, Hej!

Inga kommentarer: