söndag 11 maj 2008

Första doppet 08!

Hej!
Idag var det första doppet!
Kallt var det men vi va i 2 gånger.
Det var varmt och soligt idag, alltså inget fiske väder.
Tänkte gå ner till bryggan nån dag och fiska lite. Men just, ja! Lämna ju kvar haspelspöt uppe i Norrland. Aja får väl ta och meta då. Inte lika kul men det funkar.
Har inte sett nån mask på ett tag, men dom nappar väl på ost?
Har provat med ostkrokar nån gång och det älska dom! så varför inte ost?
Snart är det rep på teatern. Missa första repet så nu måste jag verkligen hänga med här. Hoppas att jag inte glömmer nå repliker. Måste öva på inlevelse! Så är det.
Förresten så köpte jag fästinghalspand till Rain förut. Och det blev en ganska lång bit kvar så den har jag lagt brevid sängen så dom små krypen ska hålla sig borta! Har inte tagit sprutorna :O
Nä nu börja det klia på armar och ben ska gå och fästingkolla mig!
Hade Gött, Hej!

Inga kommentarer: