måndag 5 maj 2008

Norrland + Boktips

Hallå, hallå!
Hann tyvärr inte skriva innan vi åkte till Norrland.
Morfar fyller år den 21 Maj och vi åkte upp till valborg och firade han i förväg. Det var roligt.
Jag och Johanna åker upp dit om ca ungefär 1 månad och 3 veckor igen. Ser fram imot att träffa alla. Jag har bestämt att jag ska låna 10 böcker och läsa alla dom i Sommar sen ska jag räkna ihop alla sidorna och se hur många sidor jag läste på en sommar.Spännande!.
Juste jag har ett bok tips också: Cathys Bok heter den och är verkligen JÄTTE bra. Först såg jag den hos Fanny och tänkte att den såg väldigt spännande ut sen såg jag den hos Miranda och då tänkte jag att eftersom 2 av mina kompisar har den så måste den nog vara bra så då köpte jag den jag å.
Nu ska jag fortsätta att fixa några låtar.
Hade Gött, Hej!

Inga kommentarer: