fredag 6 februari 2009

Platt tång

Hej!
I går var det Girl Power vilket var SUPER KUL!!!
Längtar tills nästa Torsdag! Nåt annat som jag längtar efter är Teatern! För då får jag veta vad Maila och alla andra får för roller! Ska bli så spännande :D

Var hos Fanny idag och åt god tårta ovh drack hot choklad. Mumms.
Köpte också hennes gamla platt tång. Så nu har jag en sån :).

I vår skola ska vi ha nåt som kallas för Poetry Slam. Där tävlar man med sina dikter.
Vill nog vara med, men jag har lixom aldrig tid att sätta mig ner och börja skriva känns det som. Ja så vi får se hur det går. Vi skriver massa dikter i skolan nu, ska lägga upp några sen.

Men jag har en kort dikt i huvudet:
Solen sken när du kom hit.
Regnet föll när du gick härifrån.

Hahah, sådär va?

Pusspuss kamkram<33

2 kommentarer:

Miranda sa...

Superbra dikt! <3 Krya på dej förresten. Pusspuss.

Agnes sa...

Tack:) Ja det ska jag göra.

pusspuss<33