lördag 7 februari 2009

Skapande skola

Hej!

Idag var det Bugg! Fast jag var bara med på första lektionen, jag är ju sjuk och kände att jag överansträngde mig för mycket så jag åkte hem sen.
Nåt jag blir tokig på är att mitt hår växer så snabbt! Fast jag slingade om det för inte så länge sedan så ser man redan ganska mycket utväxt! ÅÅååååååh blir tokig! Borde finnas nå medel som gör att hårsäckarna producerar den färg man vill ha.

Glömde säga att vi fick rollerna i Skapande skola projektet. Jag fick spela Kompis nr 2. Hade hellre haft en större roll men äsch då!
Tycker faktiskt att det är väldigt bra med det här skapande skola projektet och önskar att vi skulle ha så här varje år! :) För som jag har fattat det som så får skolan pengar att göra något kulturellt för de pengarna och det här är ju såå himla jätte kul! :D (Tror det är bara för skolår 7-9)

När jag gått från dansen åt jag lunch på ''Det stora M:et'' Som Maila och Adrian sa :).
Jag satt och tittade ut genom fönstret(Det fönstret där man ser ut äver Katarinahissen) och det var helt otroligt! Jag kunde inte se vattnet och bara en suddig båt på grund av dimman! Helt otroligt. Ganska häftigt faktiskt.

Kraaam!

Inga kommentarer: