tisdag 5 maj 2009

Stress, stress, stress

Hej!
Det är reklam i vänner och jag sitter här med dunk dunk i huvudet och mår illa. Måste vara för att jag stressar för mycket, det är ju maj nu!
I morn är det uppspel för alla i LD sen är det Premiär på fredag tror jag...
sen har vi föreställningar konstant fram till Onsdag. Och på söndagen har jag en föreställning som slutar runt 4 halv 5 och då får jag stressa så jag hinner vara med lite på repet på teatern.
Sen är det operation dagsverke den 13, måste skaffa prao, Ett drömspel har föreställningar och så ska jag till tandläkaren, plugga inför matteprovet, lämna in utvärderingen till Magdalena, hinna med att skaffa sommarjobb, ska sjunga den 16 eller den 17, måste gå på teaterstudio jens och Mycket mer!

Vet inte ens om allt går ihop!
Jag måste sluta stressa om jag ska orka det här.

4 kommentarer:

Miranda sa...

Men hallå?! Teaterstudio Jens? Det har du inte sagt något om! Du får berätta på bussen imorgon :) PUSSPUSS <3

Mªilª sa...

Har du inte redan skaffat prao på lillgården??

Agnes sa...

nä det är operation dagsverke

Mªilª sa...

jaha...Ops!
Missuppfattade;)