måndag 4 maj 2009

Teater, teater Tjosan svejsan!

Hej!
VEM stänger av SKURU bron på morgonen på en måndag!!?? Hur knäppt är inte det? Det tog verkligen år att ta sig in till slussen, och på vägen hem så började bussen jag satt i att ryka så alla fick kliva av och gå hem + att bussen var försenad imorse! Det var ingen bra SL dag för mig!

Min dag imorn kommer bestå av Mycket teater!

Först har vi Drama i en timme med Lennart, sedan vet jag inte om vi hinner med NO annars har vi repetitioner resten av dagen fram till halv 4 och då åker jag hem till teatern, och den slutar 7. Alltså Mycket teater för mig imorgon!

Något väldigt kul är att DN typ ska göra en artikel om teatern vi håller på med i skolan! jag tror det var det, återkommer till det senare.

KramKram

1 kommentar:

Mªilª sa...

Kul!
Längtar till teatern i eftermiddag:)<3