fredag 22 augusti 2008

Första veckan= Klar!

Hej!
Första veckan avklarad! Nästa vacka börjar alla lektioner. Jag räknade ut ( Med lite hjälp av pappa) att vi har ungefär ca 108 timmar idrott på 9 veckor! (Jag tror det var 108)
Jo det är nämligen så här: En gång i veckan har vi en idrottslektion som är 2 timmar lång. Sen så var 6 vecka tror jag så har vi extern idrott eller vad det heter i 3 timmar en gån i veckan i tre veckor. OBS info kan vara lite fel har själv inte riktigt fattat det.

Med min vanliga tur eller rättare sagt OTUR så fick jag skåpet Längst ner, Precis vid dörren! Och det var exakt det jag Inte ville! Sen i 8 kommer vi att byta och då kommer jag att ha uppe men i 9 så kommer jag ha nere igen! alltså så kommer jag ha mer nere än uppe! Orättvist!
Plus att i vår klass har vi nåt som kallas ''Ängla vakter'' Dom torkar Alla bord och hjälper till om lärarna vill. Och det har Jag, Miranda och Enzo Första veckan! Typico!

iaf vi slutade 2 idag och då skulle Mirre köpa en väska och hårspännen. Jag hängde med.
Hon hittade en jätte snygg väska och ett par svarta hårspännen.:)

Kl 5 så skulle jag på info. För jag ska börja med Solosång.
Där träffade jag Max T från min förra klass. (Max T ska Inte börja sjunga)
Nu har jag fått en tid och så.

Inge Tips idag.

Hade Gött, Hej!

Inga kommentarer: