torsdag 21 augusti 2008

Trött!

Hej.
Jag har nu gått snart en hel vecka i skolan, 0ch jag är Så trött! Ständigt är jag trött. På morgonen när jag ska gå upp, på förmiddagen, på eftermiddagen och på kvällen!

Idag råkade jag till och med somna. Runt 5 tiden var jag så trött att jag bara skulle lägga mig ner och blunda lite och vips så hade jag somnat. Th, Th, Th inte bra jag måste ju vända på dygnet! Det räcker tydligen inte bara med att jag är så trött jag måste absolut ha ont i huvudet hela tiden! Jag får snart ett nervsammanbrott!

Hitills verkar Södermalmsskolan bra fast En tjej som går i vår klass som heter Johanna har varnat oss för att 8 och 9 som går typ högst upp kan spotta ner så att man får det i huvudet!

Något annat som jag blir så irriterad på är SL!
En gång kom inte bussen så då fick vi ta nästa och kom försent. Dagen efter så var bussen en Kvart försenad då kom vi också försent!
Man ska inte behöva gå upp mycket tidigare bara för att bussen man ska ta då man hinner kanske inte kommer eller är försenad!
Det är så FEL!

Ahh skönt att avreagera mig lite. Men händer det här igen SL så blir jag Väldigt besviken!

Snart börjar allt rulla igen och jag hoppas på att jag kommer vara lite piggare nästa gång jag skriver. :)

Dagens Tips!

Nu när skolan börjar och läxorna börjar komma kan det vara svårt att komma igång. tipset från mig är då att innan du sätter dig ner med näsan i boken, rör på dig. Att röra på sig behöver inte betyda att du ska ut och springa en Mil, utan det räcker med en rask promenad.
Det kommer gå mycket lättare att ta in det du lär dig och läxerna går mycket snabbare! :)
Lycka till!
Hade Gött, Hej!

Inga kommentarer: