söndag 10 augusti 2008

Kräftskiva 4 gånger om!

Hej!
Trippel övernattningen var kulkulkul!!!
I förra inläget var jag på kräftskiva, hos Fanny var det också kräftskiva och nu är det kräftskiva hemma hos oss! Snart är det kräftskiva på gatan me!!!
Dom är sååå goda men dom börjar omringa mig! Dröjer väl inte länge innan jag drömmer om dom också:O,Shit!
Sov iaf 6 timmar i natt. Vi gick och la oss kl. 6 och gick upp kl 12. Måste bara säga att Malin gör Världens Godaste västerbottenpaj! Mums!

Jag får snart ett Nervsammanbrott! Varför Varför Varför, måste det Regna!! Asså kom igen, skolan börjar ju snart! Kan man inte få lite sol! Är det för mycket att be om eller? Typico!

Har provat Guitar Hero för andra gången. Denna gång kan jag lite mer. Spelar faktiskt på Medium *Stolt* :)(Fanny har nämligen detta underverk)

Dagens Tips!
Den här gången bjuder jag på en låt:
Jasom Mraz - Geek in the pink

Såhå bra!

Hade Gött,Hej!

Inga kommentarer: