söndag 14 september 2008

Författare

Hej!
Imorgon måste jag upp jätte tidigt för i ska hela vår klass på dagläger.
Vi samlas i skolan kl 8, Sen åker vi dit vi ska. Lägret börjar klockan 9, Vi kommer att vara tillbaka på söder kl 19. Ja vi får se vad det är...

Under denna helg har jag inte gjort annat en att läsa. Nästan iaf, Fanny har vart här och så har jag gjort lite läxor men annars så har jag typ bara läst.

Jag har läst ut 2 böcker: Washington D.C. och Idioten båda skrivna av Meg cabot. Båda var bra men idioten är lite seg i början tycker jag. Meg Cabot är en av mina favorit författare. Jag har nämligen tre. Sarra Manning, Meg Cabot och Katarina von bredow. Sarra Manning har bla skrivit tre böcker som handlar om Edie och dom är bara Så bra. Meg Cabot har ju skrivit bla En prinsessas dagbok och Katarina von bredow ( Som är en författare jag bara ÄLSKAR)
har skrivit bla Expert på att rodna (Min personliga favorit, önskar det skulle komma en 2),Hur kär får man bli, som jag vill vara och många fler. Det är en bok jag inte läst som honskrivit som heter Syskon kärlek, jag har tyvärr inte hittat den en men det är nog bara en tids fråga innan jag gör det.

Veckans Tips!
Läs böcker av dom här författarna, jag lovar att om du är som jag så kommer du att Älska dom! :)
Hade Gött, Hej!

1 kommentar:

Mªilª sa...

Vad kul, tack för tipsen!!<3

Syskon kärlek finn på
akademibokhandeln i Nacka forum!

Men det bästa är ju om man kan hitta den på
bibloteket!:)

TJING!