torsdag 11 september 2008

Papputställning på Kultur huset

Hej!
Skrev ett inlägg för några dagar sen men det blev aldrig publicerat, och när jag skulle försöka kolla om det fanns kvar så hittade jag det inte:(.

På elevens val har jag extern vilket betyder att vi inte har elevens val på skolan.
Jag brukar inte gilla utställningar men i Onsdags var vi på en Utställning på Kulturhuset. Det var bara ett rum men det var sjukt coolt!
Det var lite svårt att hitta. Jag har ju aldrig varit där förr.
Utställningen var ett rum som föreställde en livs affär, och allt var gjort av Papper(!) Förstå vad häftigt! Den är verkligen värd att se!

På nästa elevens val, eller är det näst nästa...? I alla fall så är det den så kallade ''ForskarFredag'' Där kan man testa att bla annat att göra sin egen hudkräm! kul!

Sen på elevensval är det också Improvisations teater, också Väldigt kul!!

Dagens Tips!
Studieteknik.
Ett knep som min förra spanska lärare lärde oss var att om man har tex. 20 gloser och 4 dagar på sig så kan man lära sig 5 glosor om dagen. För 5 gloser är ju inte så mycket. Sen repeterar man alla glosor sista dan.
Muy Bien!
Hade Gött, Hej!

Inga kommentarer: