lördag 6 juni 2009

Gröna luuund! + bilder från Humlegården


Hallååå!
Igår då så var jag och 11(!) tjejer till i min klass på grönan! Sååå kul det var! Ska försöka tigga åt mig sockervadds bilden som Alice har, så kanske ni får se den senare :D
Insane var jätte härlig! Måste dit igen, bara måste det!

Här kommer lite bilder från när vi firade Tovas födelse i Humlegården:

Den här bilder är så somrig! Lillebil tyckte inte hon blev bra så jag blurrad henne.


Men Gulliga! Lägg märke till att alla står som pinnar i olika rader. coolt.


Jätte mysigt var det! Ni som är med på bild får säga till om jag ska ta bort den, eller blurra ansikte.

Kram på alla!

2 kommentarer:

vendela sa...

Visst är insane härlig ! :)<3 Jag har Guldkort så jag åker dit när jag vill :D <33

Agnes sa...

Ååååååhhh vill också haa!! <333