tisdag 9 juni 2009

Lov. Sommarlov.

Hej!


Då har man sommarlov..Borde vara helt uppåt men är snarare nedåt. Nedstämd. Jag kommer sakna alla så mycket klassen och 9 mest! tårar och snörvel!


Efter avslutningen fikade jag och massa av gulliga tjejer från klassen på SODA och sen åkte jag och några till hem till Hilda :) Hennes pappa gör mumsigt bröd :P




Mimmi och Rodrigo. Mimmi är typ den bästa mentor man kan ha! Kommer sakna Rodrigo (eller Rodde Podde, Tova ;D) Varför måste han byta jobb föööör ;(

Klassen då <3 Ser ju utanför ut på den bilden(!)Står längst ut till höger lång bak. Fast utanför är jag inte, tack vare alla fantastiska tjejor och killar i klassen! :D Fast måste säga att alla ser så unga ut på bilden. Dom ser ju älder ut IRL, haha märkligt.

(Bilder tagna från Hildas blogg!)

KramKram

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken fin klass du har! haha,

Agnes sa...

klart jag haaar!!
<3