måndag 15 juni 2009

Vad i helvete?

Okej, nu är jag verkligen upprörd!

Jag bläddrade bland kanalerna på TV och stannade vid barnkanalen när jag såg att det var richard scarrys äventyrsvärld. (hehe, jag älskar det i hemlighet)
Men det var något som inte stämde...
Allt såg annorlunda, figurerna var annorlunda ritade och det var konstig musik och för mycket skrikande färger.

När eftertexten började rulla förstod jag att Någon hade gjort NYA avsnitt!!! Vem fan kommer på en sådan idiotisk idé??!? Barnprogrammet är nu helt förstört!!!

Så här är hur det SKA vara:

2 kommentarer:

Miranda sa...

Neej! Gud vad dåligt, hatar verkligen när det görs nya avsnitt av program, som är helt annorlunda. Typ när de plötsligt byter röster till figurerna eller ritar de annorlunda. Fy för sånt!
Puss <3

Agnes sa...

Jaaaa, Vi borde skapa en grupp på facebook!!!!!