onsdag 24 juni 2009

Mentalt sjuk?

Hej
Alltså, undra om jag är typ mentalt sjuk eller nåt. Jag menar te x så har jag ju tvångstankar. Som igår fick jag för mig att jag bara Måste göre en kullerbytta..Och om jag går på te x en sten med ena foten så Måste jag gå på en annan sten med den andra foten. Annars väger ena foten mer på nåt sätt.. Ja det är lite klurigt det där..

Men nu ska ni få läsa en annan lite sjuk grej. Ni ska få titta in i min dröm som jag hade natten till idag.
Min Dröm:

Fanny skulle sova över hos mig och precis som vi skulle gå och lägga oss så upptäcker vi att det är en spindel Under lakanet. När vi ser närmare efter så är det tusentals spindlar under lakanet som kravlar och har sig. Sen ser jag att dom där jäkla spindlarna har ätit upp min Så länge vi båda andas bok!!!! Det är vara bokryggen kvar!
Sen tar jag upp en av mina favorit tröjer och kollar att den är oskadd.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, Agnes så jag är med i dina drömmar! hoppas inga lesbiska drömmar bara dom tror jag inte att jag klarar av.
puss, saknar dig, drömmer om dig me>!

Agnes sa...

Hahaha, Du finns Alltid i mina drömmar Fanny!! Och jag lovar och svär att dom Inte är lesbiska!! :P
Saknar dig meeed!! <33 Pöööss!