lördag 8 november 2008

Denna vecka:

Hej!
Nätet har krånglat + att jag inte riktigt har haft tid att skriva :( . Men nu är jag igång!!
Detta hände under veckan:

Onsdag:
I onsdags skulle vi vandra...
Vi åkte till Skarpnäck,Eller har jag fel?
Sen gick vi heeeela dagen!! Och kallt var det!

Torsdag:
I torsdags skulle vi ha danskurs på Tony Irvings dansskola. Vi lärde oss lite streetdance. Vi träffade inte Tony Irving men vi såg hon från Let's Dance, hon som dansade sist med bonden. :D
Efter det hade jag kompledigt(Tjohoo!) Jag och några till åt lunch på en Urmysig suschi resturang som ligger på Sankt Paulsgatan nära Söder kisen.

Fredag:
I fredags var det...LD-dagen!!!! Allt började med att vi skulle ha Svenska. Pär(Vår lärare) sa att vi skulle få ett oförberett prov i alla ämnen, för politikerna ville veta vad alla som går i år 7 har uppnåt målen. Och frågorna var t.ex. Nämn 20 av USAs presidenter, förklara första och andra kvaderingsregeln, Nämn 10 landskap samt deras landskapsdjur och landskaps blomma, vad heter Sveriges jämnställdhetsminister m.m.
Ni fattar vad jag menar, Driver dem med oss eller vad? tänkte jag.
Då kom 2 från typ nian och sa att vi skulle följa med dem.
Vi hamnade i Tideliussalen. Där fick vi svära en ed och skriva vårt namn i ''LD-boken''
Så nu är man oficiellt en riktig LD!

Sen senare på kvällen var jag,Miranda och Alice och såg på TeaterStudio Jens inmpovissations teater! Vi var på deras förra och båda var lika bra!!
Dem sa dem skulle ha en till före jul:D Den måste man ju bara gå på!!

Lördag:
Idag åkte jag och Miranda in till dansen :D Jag,Miranda och Mika hade Väldigt roligt! :D
Nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta en dusch idag eller i morn. Tar jag den idag hinner håret inte torka och jag tänker då rakt inte gå och lägga mig med blött hår! jag fönar inte förstår ni. Så det blir nog imorn.
Juste! Mina pengar är slut på mobilen:( Suck!

Läst på Tjuvlyssnat:
En mamma ~25 sitter i väntrummet med sin son ~3. Sonen pratar om fiskarna i akvariet och säger att de är fina.
Sonen: Jag vill ha en fisk.
Mamman: Du får fråga tandläkaren om du kan få en.
Sonen: Den stora fisken. Jag ska sova med den.
Mamman: Ska du sova med fisken?
Sonen: Japp.
Mamman: Men då tror jag den dör, för den kan bara leva i vatten.
Sonen: Den ska vara död.
HAHAH
Hade Gött,Hej!

Inga kommentarer: