lördag 1 november 2008

Fisketur till Långsjön


Hej!


Idag ska jag sova över hos Fanny!!! :


Rotade bland några gamla bilder och hittade dem här från en av fisketurerma i Norrland:


Är den inte vacker??













Mamma fick också va med och fiska :D










En Tvättäkta Gädda!

Solnedgång på Långsjön


Härliga bilder va??
Nu måste jag gå och packa inför kvällen.
Men först...

Läst på Tjuvlyssnat:


En liten pojke ~4 och hans mamma ~35 står vid en tuggummiautomat.
Pojken: Mamma, kan jag få ett tuggummi?
Mamman: Då ryker hela din månadspeng.

Jag bjuder på en till:

Läst på Tjuvlyssnat:

En stor dagis-/skolgrupp är på tåget och tre av fröknarna sitter och pratar.
Dagisfröken 1: Ja, förra gången vi åkte hem efter att ha varit på utflykt så här så skulle vi gå av och jag puttade då barnen lite lätt i ryggarna och sa att vi skulle gå av, men ett av barnen var alldeles motsträvigt och ville inte gå av.
Dagisfröken 2: Jaha, vad gjorde du då?
Dagisfröken 1: Nej, men jag puttade lite hårdare och sa att nu måste vi faktiskt gå av! Sen tittade jag igen och insåg att det var en kortväxt vuxen.

OUUUPS!!!
Hade Gött,Hej!


2 kommentarer:

Mªilª sa...

Ja, det var härliga bilder!
hoppas vi kan fiska nån gång!?

Agnes sa...

Håller med!!
Vore verkligen kul om vi kunde göra det:D
Kvarnsjön vore kul<3