söndag 9 november 2008

Idol Lars






Hej!
Har ändrat tema som ni kanske ser.
Idag följde jag med pappa till landet. Där hämtade vi TVn som jag ska ha under vinterhalvåret.
Sen har jag sett på Svensson svensson avsnitten som jag missat och sen bara vart vid datorn och kollat runt.

Har ni förresten fått de förskräckliga beskedet!?

Lars har fått lämna idol!!!! ;( Han kunde ju för fan sjunga! Och det han sa i slutet då:
''Tänker fan inte sjunga den här larviga låten!''
skit roligt! Kommer sakna honom och när man varje gång hör innan låten kommer:
''Nu är det dags för Lassss!'' skrattar varje gång!
Jag önskar dig lycka till Lars, och hoppas du ger ut en egen skiva snart!!



Läst på Tjuvlyssnat:
Tjej 16+: Titta vad många flygmyror!
Kille 18+: Mmm..
Tjej 16+: Undrar ifall de alltid är flygmyor eller i fall de utvecklas till det.
Kille 18+: Jag vet inte.
Tjej 16+ (tänker efter): Alltså typ som pokémon.
HAHAH
HAde Gött, Hej!

1 kommentar:

Mªilª sa...

Japp, jag såg beskedet på aftonbladet imorse, inte kul...

Jag vill också höra:Lasss!

Kram:)