fredag 21 november 2008

PC

Heej!

Datorn laggar, den går inte att sätta på så det år därför jag inte skrivit på ett tag:( Men hur kan jag då vara inne och skriva detta inlägg?? kanske ni undrar, jo nu ska ni få höra:
I dag fredag, när jag kom hem så var pappa och mamma hemma(Mamma är sjuk och pappa har tagit ledigt för att han har rest så mkt den här veckan) pappa sa att han och mammma hade en överraskning... Självklart ville jag veta den på en gång men icke! Var tvungen att vänta på att Johanna skulle komma hem, suck! Men sen när Johanna kommit hem så fick vi veta överraskningen... Som var.... Johanna fick en 22 tums plazma och jag... fick in PC LAPTOP! Tjohoo! jag ät såå lycklig tjallala<3 :D

Japp så e det! jag är glad som en Läärka! HAhah!
Nu till nåt annat kul:

Läst på Tjuvlyssnat:
Maria Elementar, Södermalm, Stockholm

Två killar ~10 står och betraktar det två meter höga och spetsiga staketet runt Maria Elementar grundskola.
Kille 1: Undra varför man har gjort ett sånt här staket?
Kille 2: Det är för att man inte ska kunna göra inbrott i skolan.
Kille 1 (tittar skeptiskt på sin vän): Visst! Som om nån skulle bryta sig in för att plugga i smyg!

HAHAH!
(jag går i skolan bredvid)
Hade Gött,Hej!

1 kommentar:

Mªilª sa...

Guuud vad kul!!:)

Kjam:D