onsdag 26 november 2008

Rastlös..Hah, no way!

Hej!
Idag har jag haft Spanska(Usch!) och matte, som inte var lika usch. För vi gade en oförberedd diagnos, som jag tyckte gick ganska bra:D
Sen var det Elevensval och jag har låtskrivarkurs på PUNKTmedis. :D

Nu sitter jag här och är rätt så rastlös... Egentligen har jag massor att göra, Läsa 5 kapitel i en engelsk tråkbok som heter ''The Giver'',öva på kartprovet, öva på de 51 gloserna och fyra meningar i spanskan, skriva klart hemtentan i musik, börja skriva på historien som vi har i läxa i svenska, städa rummet, se det 3 Andra Avenyn avsnitten som jag inte hunnit se och börja packa inför Paris resan.
Fullt upp, alltså!
Tänkte att jag skulle börja läsa lite i ''The Giver'' så har jag gjort det!

Läst på Tjuvlyssnat:
Löpträning, Hulistugan, Sundsvall

Kille ~17: Jag har blivit förkyld, jag får ta det lite lugnt.
Tränare ~50: Jaså, jag hörde att syster din blivit sjuk också!
Killen: Ja, hon bara smittar mig hela tiden.
Tränare: Jaa, men hade inte hon urinvägsinfektion…?
HAHAH!

Hade Gött, Hej!
Tränaren: Jaa, men hade inte hon urinvägsinfektion…?

Inga kommentarer: