torsdag 9 april 2009

Brrrrrrrr k-k-kaaaalllt-t-t!

Hej!
Idag har jag bara slappat! Vi håller på att bygga bastu hemma hos oss och signågra jobbargubbar har precis lagt golvet och vi är tvugna att ha golvvärmen avstängd tills golvet torkat, och det gör att det är Jätte jätte jätte kallt hemma! Brrrrrrrr!
Har gått och huttrat heeela dagen!

Senare på kvällen så kom det 5 små påskkärringar och sjöng och hade sig. Jätte gulliga var de. Men sen kom 2 dubbelt så gulliga påskkärringar! Miranda och Ebba! Söta med fräknar och rosa hår! Ja det är härligt med Påsk!
Vilket får mig att minnas när jag och Maila var ute och önska Glad Påsk och tiggde godis :D
KramKram!

4 kommentarer:

Miranda sa...

Ja, vi kom ju och var så sööta (fast jag hade inte rosa hår). Vi fick ett chokladägg och det har jag ätit upp. Haha. Puss på dig sötis.

Agnes sa...

Puss tbx!! <333

Mªilª sa...

Haha, ja juste det!
Vi fick ju massa pengar också:)

Puss o kram<3

Agnes sa...

Jaa det var en riktigt lyckad runda!!! :D
Kram och Puss <33