söndag 5 april 2009

Nyshoppad!

Hej!
Idag på dagen for jag till Nacka. Jag sökte nämligen efter ett par skor som inte hade någon klack!

Efter mycket letande så fann jag äntligen ett par skor! På New Yorker (?) De har inte så snygga kläder på den affären men rätt så snygga skor :D

Så här ser de ut:



















Det har varit väldigt svårt för mig att hitta ett par skor utan klack så det fick bli dem här.
Sen köpte jag även en deo och en stickad sak på Gina.
Men när jag var inne på Gina Tricot så såg jag en sån fin klänning!!

Den kostar 400 kr och det har jag tyvärr inte! Ska försöka snacka mig in hos pappa så att han kanske kan betala den! :D

Här är en bild på den(Dålig kvalité) :


















Visst är den fin!! :D
Har ju inte skaffat mig en överföringssladd än så det blev så där.

Ikväll har Fanny bjudit in sig själv hos mig, haha det ska bli skojigt! <3

KramKram!

1 kommentar:

Mªilª sa...

Den var såå fin:)