torsdag 16 april 2009

Nytt Schema

Nej men Hallå!
Nu sitter jag här för mig själv och har ingenting att göra.
Eller egentligen måste jag läsa ut ''Odjuret'' och renskriva en artikel och skicka till Pär, men det ska jag ta itu men sen...Lovar.
Idag har vi fått nya scheman som ska hålla heeeeela terminen ut. Vilket jag tycker är rent av skit trist! För förut så har vi haft olika perioder, och för varje period olika scheman. Vilket gör att om man inte gillar schemat på en av perioden så vet man att det kommer en annan period med ett annat schema som man kanske tycker bättre om. Men nu måste vi följa det här schemat hela tiden!!! Blääää va tråkigt!
Fast en sak är bra med schemat. Och det är att på måndagar, när det inte är blå period, för då har vi vår Enda sovmorgon(Det är trist men läs resten) så vi börjar kl 10.00 så slutar vi efter svenskan! Vilket är 12.10!! Tjohoo tjahaa!!

För att lämna det.
Miranda är i Egypten nu!! Miss U!
Just nu ligger hon säkert vid poolen och äter glass! Gud så härligt! Här i Svealand är det molnigt, blåsigt och kallt!
Inte ens lite sol kunde det bjudas på!!

Jag är lite sur på mig själv för att jag inte har plugga manus på ett tag nu!! Fy Agnes!!!! Så det måste jag gå och göra nu!

KramKram

2 kommentarer:

Hanna sa...

men det här schemat är precis som de andra bara att alla perioder är samlade på ett papper , det är bara 8 eller 7 veckor kvar ;) <33
snart sommarlov :D

Agnes sa...

Ååååhhh va jag längtar till sommaren!!! <33