måndag 20 april 2009

Mirre, nu hemma!!!

Hej!
När jag satt och kollade på tv i mitt rum så kollade jag ut genom fönstret en sväng och upptäckte att det lös hos Mirre!!! Detta måste betyda att hon är hemma!!! ska bli så roligt att få höra hur hon haft det! :D
Messade henne då och undrade bla om hon kommer imorn, men har inte fått något svar. Antar att hon kanske är hemma och tar igen sig. Annars ser jag henne nog vid busshållplatsen :)


idag började vi 10.00 och slutade för dagen 12.10 (jippie) förutom de som hade skapande skola. Tycker synd om dem. Jag älskar teater, det gör jag verkligen. Finns ingenting som skulle kunna få mig att sluta på det. Men har man en liten roll i teatern på skolan, så får man mest bara sitta och titta i 3 timmar. I längden är det inte så jätte roligt.
och imorn har jag skapande skola.

men imorn är det också teater! tror jag slutar typ halv 4 så jag kommer så fort jag kan. (börjar 4 slutar 7) Tur att Maila finns och är där 4 :D
Har kanske inte brättat det här men alla Stora roller i pjäsen har blivit dubbel roller. Vilket betyder att det är 2 på samma roll. För då får fler spelar större roller och man har en stand in om en skulle bli sjuk. Det är bra att det blev Maila som jag delar rollen Agnes med! <3

Idag var det sång. Fick reda på att jag ska sjunga på öppet hus den 17 Maj. Vet inte en vad jag ska sjunga. Min sångpedagog tycker att jag ska sjunga antingen ''Himlen är oskyldigt blå'' eller ''Right here, Right now'' ska öva på dem så får vi väl se.

det som är så himla härligt i år är att Maj alltid har varit den stressigaste månaden på året men i år verkar allt gå ihop!
Skapande skola är dagarna mellan 9-12 Maj
Sången 17 Maj
Teatern 23 och 26 Maj
Sen är det rep på teatern och så och de verkar gå bra ihop det med!

Visst är det härligt när allt bara går ihop!! :D <3
KramKram <33

Inga kommentarer: