onsdag 8 april 2009

Felix Herngren

Hej!
Idag var det Lunch med Maila :D Vi åt sushi och pratade om gamla minnen. Mysigt var det! :D
Sen senare på kvällen åkte jag, mamma och pappa till Coopen. Pappa skulle gå och växla någonting så jag och mamma gick in och handlade. När vi var klara så hittade vi inte pappa. Vi trodde att han hade gått och satt sig i bilen men icke! När vi stod där vid bilen och väntade så började en bil nära oss att tjuta. Det var vi som stod närmast bilen och alla kollade på oss som om det var vi som gjort nåt! Hahah det måste sett roligt ut.

Felix Herngren
Mammas tre kompisar har varit på besök i Stockholm och en dag hade de suttit och fikat och sett Felix Herngren springa runt där de satt och en som filmade. När De verkade ha filmat klart kom en tjej fram och sa '' Jo, vi var hållt på och filma in en reklamfilm för comviq kompis och ni kommer att vara med i bakrunden och jag måste fråga om ert tillstånd. Ni får 200 var!''
Njaaa sa de men hon bjöd högre och högre, till slut var hon uppe i 2000 kr var! Fast de sa nej ändå.
För att det är ju Felix Herngren och de visste inte om han stått och hånat dem eller nåt sånt.

Dagens Ute:
Dagens ute är de utsvängda byxorna!
Jag tycker att Utsvängda jeans sitter jätte konstigt! Nää blää!!

KramKram!

3 kommentarer:

Miranda sa...

Nää, sa de nej?! Jag skulle absolut ha sagt ja! <3

Agnes sa...

Hahah ja jag me! :D <3

Mªilª sa...

Jag med:D
kram