lördag 4 april 2009

Listor

Hej!
Nu är vååååååren här!! Tjohoo tjohaa!! Den kom passande till lovet också! Ja det är Härligt med Lov!! Äntligen!
Idag var det avslutning på dansen(redan?) och efter det for jag till barnkalas. Det var min Kuin Linnea som fyllde tre år.
Men nu tänker jag göra en lisat över saker jag behöver köpa innan jag glömmer allt!

Agnes Handlingslista:

1. Svarta leggins
2. Linnen
3. Något man kan ha över linne
4. Örhängen
5. Högklackade skor
6. ballerina sko (Utan klack)
7. Sån där ny nagellack grej som man typ klistrar på

Sen även denna lista:

Agnes Ska-Ha-Gjort-Innan-lovet-är-slut-lista(i skolväg):

1. Läsa ut Odjuret
2. Skicka Artikeln till Pär
3. Sy innerkudden, så jag kan bli klar med syslöjden någongång!
4. Sälja Kolor

Så detta är mina listor!

Läst på Tjuvlyssnat:

Gröna Linjen, Stockholm

En mamma ~30 och hennes dotter ~4 sitter på tunnelbanan.
Dottern (viskandes): Mamma, jag måste kissa.
Mamman: Ja men du får hålla dig en liten stund till. Det är bara tre stationer kvar.
Dottern: Okej…
Efter tre stationer stiger Mamman och dottern av. På kliver en tant ~65 och sätter sig på platsen där dottern just suttit.
Tanten: Nämen vad har hänt här? Det var ju alldeles blött!

HAHAHHA!

KramKram!