tisdag 28 oktober 2008

Blake <3 Penn

Hej!

Måndag till Tisdag, då sov Fanny över hos mig :). Vi hade hyrt 2 filmer: Sex and the city och Imagen me and you, eller vad den hette. Vi hade sett Sex and the city och det visade sig att vi hade sett den andra me! xD Aja så det kan blir :P


Fanny upptäckte min frimärkssamling och vi tillbringade resten av natten med att sortera och ta bort papper mm på mina frimärken! det var väldigt skoj! Spec när man är två, är man bara en är de inte lika skoj.


Fanny tyckte det var kul, så jag skickade med henne några frimärken i present så hon också kan börja samla om hon vill :) Hoppas det går vägen!!


För alla ni som följer ''Gossip girl'' så vet ni kanske att Blake Lively(Serena) och Penn Bagdley(Dan) är tsm på riktigt! >Dem är sååå gulliga tsm :)


<3 <3 <3>
Where ever you are
What ever you do
You must remember
I always love you!
<-------LOVE! <3
<3 <3
<3>

Läst på tjuvlyssnat!
En pappa~45 pratar med sin son ~7.
Pappan:Vet du vad den här lilla påsen som finns framför dig i stolsfickan är till för?
Sonen: Nä.
Pappan(Högt): Bajs, det är en bajspåse. Den kan du ju behöva om du behöver bajsa. Behöver du
bajsa? Vill du ha bajspåsen.
Sonen: Meh,nä. Inte är det väl en bajspåse?
Pappan: Jodå. Bajs,bajs,bajs.
Pappan upptäcker att kvinnan mitt emot lyssnar och byter till sin mest myndiga röst.
Pappan: Påsen är till för om man börjar må illa. Inget annat!


HAHAH!

Hade Gött,Hej!

1 kommentar:

Agnes sa...

Undrar ni varför det blev så stor text??
Det laggade!! Sååå irriterande!
VAd jag än gjorde, hjälpte det inte!
Då vet ni.
Puss på er! <3