onsdag 29 oktober 2008

R.I.P.

Hej!

Idag har jag varit med Miranda! :)

När vi precis ätit vår lunch kom Krillan och sa att hon skulle hämta ut pass och tanka nu och att hon kunde släppa av oss i Nacka om vi ville. Det ville vi:)

Vi kollade runt lite, Mirre köpte raggsockor. Sen när krillan och Ebba kom kollade vi på skor, Miranda köpte ett par Jätte snygga skor!!

Sen köpte vi glass och åkte hem.

I brevlådan hittade jag då till min Fasa!:0... En påminelse från Puntmedis!!Det var om böckerna jag lånat ut till Fanny. Så Fanny, läser du detta så vet du att jag måste ta med böckerna på måndag. Ääh, ringer dig ikväll:P



Nu till en tråkig nyhet...

Ni vet väll vem Jennifer Hudson är? Hon är Sångare/Skådespelare.
I fredags mördades både hennes mamma och bror;( Båda av skottskador
Hennes Systerson har varit försvunnen sedan fredags och hittades i måndags död. Skottsskador även där! ;( Det är Tragiskt! R.I.P.!






<-----Jennifer Hudson med sin mamma, Darnell Donerson.




Snyft! ;(

(Källa)


Från det till nåt annat:
Nu när vi hört denna tråkiga nyhet så måste vi ju ha lite kul också...
Så här kommer når jag läst på tjuvlyssnat:


Läst på Tjuvlyssnat:
Pappa ~ 35 och hans två söner ~6 och ~8 sitter på en filt och fikar.
Pappan: Pojkar, vad ni än blir när ni blir stora, så bli inte stekare!
Fundersam tystnad.
Son 1: Du menar väl kock?
Son 2: Eller menar du grillare..?
Pappan suckar och lägger ner samtalet.

HAHAH!


Hade Gött,Hej! <3

Inga kommentarer: