torsdag 30 oktober 2008

Nacka!

Hej!
Idag har jag varit i Nacka med Fanny:) Igen:P
Jag köpte tights och vantar.
Jag hade glömt nyckeln och Johanna öppnade inte så jag åkte till centrum, där träffade jag Filippa och hennes mamma som också skulle till stan.
Väl där åkte jag till mamma och hämtade nyckeln.
När jag kom hem var jag helt dybgsur:( Jag hade bara mina ballerina skor och självklart spöregnade det(!!) Typico!

Läst på Tjuvlyssnat:
Tre tjejer ~20 sitter och pratar om en killkompis som har varit på julfest.
Tjej 1: Ja det verkade ha varit en kul fest, han var där till klockan fyra!
Tjej 2: VA?!? Klockan FYRA?!? På MORGONEN?!?
Tjej 3: Ja, eller alltså, fyra på natten.
Tjej 2: Jaha, på NATTEN. Jag menar det. Alltså fyra på MORGONEN hade ju varit ASLÄNGE!Tjej 1 och 3 tittar menande på varandra, medan tjej 2 verkar nöjd med att ha fått klarhet i ämnet.
HAHAH
Hade Gött,Hej!

2 kommentarer:

Miranda sa...

Agnes, du skulle ju INTE ha Autoplay på din spelare! :)
Kraam

Agnes sa...

Huh...?
E det Autoplay???
hmm ska kolla upp det!
Kraaamiz!<3