måndag 20 oktober 2008

TRÖTT PÅ HENNE!

Hej.
Jag blir så Jävla trött på Johanna!!!!!!
Hon tror hon bestämmer över alla!
I dag tillexempel, så var det vänner Jag satte mig ner för att se det. Men Johanna och Pappa bråkade så när han åkt för att hämta mamma som vart på yogan ,stängde hon bara av Tvn! Fast jag satt och tittade!
Hon tog omkopplaren och fjärkontrollen till dvdn och så satt hon och slog dem mot varandra(!)
Jag fick så jäkla ont i huvudet! Jag la mig ner för att sträcka ut mig och då skrek hon att jag skulle ta bort mina äckliga fötter för att dem låg för nära henne! Jag blir så jävla trött!
Säger man då till mamma eller pappa säger dem bara ''Nej, ni får lösa det där själva''

ORÄTTVIST!

2 kommentarer:

Mªilª sa...

Ja, usch inte kul.....

Miranda sa...

Agnes, jag vet hur det känns (: <3