torsdag 16 oktober 2008

Stress morgon

Hejsan!
I morse blev det stressigt!
Det blev jätte stressigt till bussen så jag glömde väskan!
När jag kommit ungefär till busshållplatsen kom jag på att mitt Busskort ligger i väskan(!)
När jag väl kom på bussen(fråga mig inte hur) kom jag på att skåpnyckeln ligger i väskan(!) så då kunde jag inte komma in i mitt skåp. Sen kom jag på att mina hemnycklar ligger i väskan(!)
Efter skolan gick jag och Mirre till mammas jobb och hämtade pengar så jag skulle kunna köpa en biljetter så jag skulle kunna ta mig hem. Mamma hade inte med sig sin nyckel så när jag kom hem fick jag gå till Sebbe och hämta ut extra nyckeln (Vilken tur att dem hade en extra nyckel!)
Sen pluggade jag och Miranda.

Som ni kanske har märkt så har alla problem sina lösningar, även dem svåraste! :)

Hade Gött,Hej!

1 kommentar:

Mªilª sa...

Japp, det gör det faktiskt!!