söndag 26 oktober 2008

Tjuvlyssnat

Hej!
igår var det fest hos Miranda! Vi hade Jätte kul!! :)
Vi åt Pizza,kladd kaka,chokladbollar och chips :P Vi dansade, lekte musikleken, tog roliga bilder, kollade på ''What happens in vegas'' Sen när alla gott snackade vi lite och kollade in sidan www.tjuvlyssnat.se Som bjuder på Mååånga skratt :)
Dem som var där var: Miranda, Elvira, Elina, Fanny(Ibörjan) och jag. Jätte mysigt var det!

www.Tjuvlyssnat.se är det folk som har hört personer sagt något roligt, skrivit ner det och skickat till hemsidan. Jätte roligt att läsa dem :)
Därför ska jag börja med att jag tar med något roligt som jag läst där i varje blogginlägg, eller så ofta jag hinner.

Läst på Tjuvlysnat:
En flicka~5 och en pojke i samma ålder står och tittar upp mot himlen. Efter ett tag vänder sig pojken mot flickan.
Pojken: Tänk, att långt där uppe ovanför molnen, där bot jesus.
Flickan tittar överlägset på pojken.
Flickan:Jaha, men ÄNNU längre upp i rymden, där bor Tor och Mjölner.

Hade Gött, Hej!

1 kommentar:

Mªilª sa...

Ja! Det är en rolig sida!
Tjuvtittat.se är också super kul!!