lördag 25 oktober 2008

HÖSTLOV!

Hej!
HÖSTLOV!! äntligen!

Igår var jag hos Fanny:) Vi såg på filmen ''Dumpad'' Den var bra! Spec scenen när dem hade dracula- musikalen.

Ikväll blir det tjejmiddag hos Miranda! :) Ser fram imot det!

Jag e så glad för att på vår skola så har vi nåt som kallas för ''Öppna veckan'' och där får man ta igen saker man missat och ha omprov om man inte klarat nåt prov eller så. Men behöver man inte det så har dem ordnat med andra saker. Så på Torsdag ska jag på Danskurs! Gud så kuuul :P

I Fredags var det FN-dagen, Länge leve FN, då hade dem fixat med stolar och mikrofoner och allt. När vi satt där så kom det fram en gubbe och började snacka. Hade ingen aning om vem det var, så jag frågade Felix som satt brevid mig.

Jag: Felix, vem e det...?

Felix: Det är ju rektorn!

Oooouups!
Det var ju lite pinsamt :S

Dagens tips!
Se till att ha koll på vem som är rektorn på din skola!

Hade Gött, Hej!