onsdag 15 oktober 2008

Höstlov,Puuh

Hej!
Jag har inte skrivit på ååååår! Men det är bara för att det har varit jätte stressigt de senaste 2 veckorna!
Det har varit fest,kompisar läxor sång,dans,teater,plugga inför prov m.m. Är helt slutkörd!
Men snart är det höstlov och då får man vila ut sig liter! Puuuh!
Kan börja med att berätta lite om helgen som varit.

Jag och Miranda hade packat väskorna och vi begav oss till coopen, där köpte vi läsk och godis.
sen åkte vi till södrastation och plockade upp Lillebil och Hanna från klassen. Sen bar det av till Alice i min klass lanställe. Tog ett tag men tillslut var vi framme.
Alice fyller nämligen snart 13 och hon hade fest på hennes land med övernattning.
Vi såg Flight Plan, P.S I love you och Linas kvällsbok. Sen satt vi uppe och pratade. Några ville sova och några ville inte, men tillslut blev det iaf tyst :)

En fågel viskade i mitt öra att Lenart(Vår dramalärare på skolan) ska annordna ett stort dramaprojekt! Förstå vad kul!! 7,8 och 9 LD, Alla får vara med! LÄNGTAR SÅ!

ONEJ, det är jag som har köket idag! Måste ta det nu:(

Hade Gött,Hej!

1 kommentar:

Mªilª sa...

Heej! söta du:D

Kul att du har börjat skriva igen!!
Alltid lika kul att läsa dina inlägg!

TJING!